Психологічна готовність учнів 4 класу до навчання у 5 класі
Організація роботи з наступності починається ще в початковій школі, задовго до переходу дітей у п'ятий клас.
Метою психологічного супроводу у такий період є:
Скоротити адаптацію, пом'якшити пов'язані з нею фактори негативного характеру щодо пристосування учнів 4 класу до середньої ланки школи
Допомогти педагогічному колективу більш ефективно організувати навчально-виховний процес та досягти достатніх та високих результатів роботи
Створити систему спільної роботи учнів, вчителя початкових класів, майбутніх педагогів, батьків та адміністрації.
З метою виявлення рівня психологічної готовності дітей до переходу із початкової ланки до середньої, сприятння зниженню тривожності під час переходу в середню ланку навчання; створення позитивного настрою роботи в колективі; формування навичок взаємодії було проведено корекційно-розвивальне заняття з елементами діагностики "А нас чекає 5 клас".
Під час якого діти пройшли ряд випробувань, які допомогли визначити необхідні якості, для ефективного навчання у 5 класі:ДРУЖБУ
ДОВІРУ
ЗГУРТОВАНІСТЬ
ВЗАЄМОРОЗУМІННЯ
РОЗУМ
ДОБРОТУ
УСМІШКУ
На завершення заняття діти створили дерево побажань та подяки, де висловили слова вдячності своїй першій вчительць та на написали прохання-побажання до своїх майбутніх педагогів.
СЛОВА ПОДЯКИ
ПРОХАННЯ-ПОБАЖАННЯ
Четверокласник продовжує пристосовуватися до системи вимог дорослих, пов'язаних з його навчальною діяльністю, і пристосовується до системи вимог однолітків при спілкуванні з ними. Четвертий рік навчання в молодших класах завершує перший етап шкільного життя дитини. Четвертокласники - це випускники початкової школи. Саме цей факт багато в чому визначає ті акценти, які розставляють дорослі у взаємодії з дітьми даного віку.
Коментарi